15 lipca 2015

Recenzja : Mac Mineralize Skinfinish




Dokładnie rok temu kupiłam pierwszy puder z MAC i mój wybór padł na Mineralize Skinfinish. Dlaczego? Po pierwsze nie lubię efektu matu na buzi, a produkt ten ma opinie, że zostawia satynowe wykończenie. Po drugie każdy
trąbi na prawo i lewo o firmie MAC, więc z miłości do kolorówki wydałam 125 zł za 10 g produktu. Po trzecie, pani sprzedająca w MAC'u zachęciła mnie do kupna, gdyż w tym dniu miała go na buzi solo. 




A co sądzę o nim po roku używania? Tak, tak mam go jeszcze, ponieważ nie używam go codziennie, gdyż nie współgra dobrze ze wszystkimi podkładami i to mnie bardzo w nim denerwuje. Płacimy kupę kasy za puder, który jeszcze wymaga od nas odpowiedniego dobrania podkładu, nie przedłuża makijażu i wygląda hmm... powiedziałabym przeciętnie, a jeśli macie tendencje do suchych skórek to strzeżcie się go.

Konsystencja jest bardzo miałka i lubi się sypać podczas aplikacji, ale ja zawsze robię makijaż, później się ubieram, więc to nie jest duży problem dla mnie.Jednak lubi osiadać na włoskach twarzy i podkreślać to , czego nie powinien.
Co do opakowania to nie będę się wypowiadać, bo jakie jest każdy widzi. A mi nie przypadły do gustu nowe opakowania od MAC.
Pani w salonie, ponoć miała go na sobie solo, jednak ja mimo, że jest to produkt"mineralny" to nakładany solo, okropnie ściąga twarz i muszę go natychmiast zmyć. 
Nie kupię go ponownie, mimo, że wspaniale wyglądał pod oczami i tam go przeważnie stosuję, bądź noszę go w kosmetyczce do poprawek w ciągu dnia. 


Trwałością też nie powala, w miejscach, gdzie twarz mi się przetłuszcza, nie wytrzyma nawet 3 godzin, więc dla osób z tłustą bądź mieszaną cerą odpada. No chyba, że potrzebujecie makijaż na 5-6 godzin i w połowie macie czas na poprawki.

Nie byłby to taki zły puder, gdyż pod oczami wygląda fenomenalnie i nadal byłabym skłonna go tam używać i kupować gdyby nie cena, bo 125 zł za przeciętny produkt to za dużo. Moim ulubieńcem jest inny puder z tej firmy, ale o nim innym razem :)

Używałyście tego produktu? Polecacie firmę MAC, czy uważacie, że jest przereklamowana?


22 komentarze:

  1. Wiele produktów nie jest wartych swojej wysokiej ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale w takim przypadkach nie rozumiem, że tyle osób się nad nim zachwyca. Albo ja mam dziwną skórę i nie wiadomo jakie wymagania, albo te osoby nie przetestowały w swoim życiu wystarczającej liczby pudrów, bo jakby o kosztował 40 zł no to ok, ale ok 130

      Usuń
    2. Nie miałam tego pudru. Szkoda, że się u Ciebie nie sprawdził. Ja miałam podobnie z osławionym na YT i blogach pudrem Stay Matte z Rimmela. Oddałam go siostrze zaledwie po drugim użyciu.

      Usuń
  2. Ja mam mieszaną więc u mnie odpada -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena faktycznie nie jest zadowalająca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę za drogo jak na puder, a szkoda :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciągle same ochy i achy na temat ich produktów a nie wszystkie są takie cudowne tak jak piszesz. Użyłam go kilka razy od siostry i ze tak powiem szału nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ogolnie lubię Maca, choć np puder transparentny w kompakcie mega mnie zawiódł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szłałam o marce ale nie mam kosetyków z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niestety jestem uczulona na minerały, ale za taką kwotę można zdecydowanie znależć coś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie miałam nic z maca, ale ten produkt nie powala :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To są za wysokie progi (cenowe) jak dla mnie. A poza tym mam cerę tłustą, więc na pewno by się u mnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tłustą cerę, więc u mnie by się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przeczytam o Twoim ulubionym pudrze :) Szkoda, że ten do końca się nie sprawdził - bo za tą cenę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Swego czasu byłam ogromną fanką tego pudru. Bardzo dobrze się sprawdzał u mnie zarówno solo, jak i jako utrwalacz podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam styczności z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena + to że mam tłustą cerę :( nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie lubię matowej buzi, byłby naprawdę świetny pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No cóż, na pewno się na niego nie skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  19. pomadki z tej firmy są perfekcyjne !! posiadam też jeden zestaw do twarzy i sprawdza się na wieczorne wyjścia ;) ciekawa byłam efektu pudru no i po tym poście chyba sobie odpuszczę ;) !

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

.post blockquote { border-left:10px solid #d2a6d5;padding-left:20px;}