15 lutego 2014

RECENZJA : Bourjois 123

Hej!

 Na pewno większość z was zna ten podkład, ma on bardzo dobre opinie na wizażu i wiele dziewczyn go poleca. Niestety, gdy czytam recenzje tego podkładu to przecieram oczy i zastanawiam się, czy aby na pewno posiadam ten sam produkt. Ale zacznijmy od początku. 

 Podejrzewam,że duży wpływ na moje niezadowolenie ma moja skóra, która zimą jest sucha,a latem normalna. Jednak ani latem,ani zimą podkład się nie sprawdza. Suchość i ściągnięcie murowane. Na dodatek tak bardzo podkreśla moje piegi,że nawet nie wiedziałam,że aż tyle ich posiadam.





Jednak nie można mu odmówić trwałości, jak na podkład drogeryjny spokojnie te 8 godzin będzie na naszej twarzy. Krycie ma średnie, ale gdy użyjemy korektora efekt będzie zadowalający. 

Co go dyskwalifikuje?
KONSYSTENCJA, która dla mnie jest okropnie sucha, tępa. Po nałażeniu czuje ogromne ściągnięcie na twarzy. Niestety nie mogę go utrwalić pudrem, bo moja skóra wyglądałaby jak pustynia.  


Zdaję sobie sprawę,że każdy ma inną cerę, inne potrzeby i inne oczekiwanie.

Podkład Bourjois sprawdzi się u osób z idealną cerą, i nie mam tu na myśli ilości wyprysków,ale stan cery. Będzie również bardziej się nadawał to skóry tłustej. Skórę suchą i normalną może bardzo przesuszyć ,a jeśli nie używamy kremy pod podkład to tym bardziej. 


Ja ten podkład oddałam mamie i mimo tego,że moja mama ma skórę idealną i nie potrzebuje żadnego podkładu to Bourjois nie spodobał jej się ze względu na konsystencje i efekt przesadnego zmatowienia.

Cena ok 50 zł/ 30 ml 

A wy miałyście do czynienia z tym podkładem? Sprawdza się u was ?:) 

12 komentarzy:

  1. Mam ten podkład i nie jest on najgorszy, ale też nie należy do moich ulubionych. Ot, przeciętny.

    Dziękuję za odwiedziny u mnie :-)

    http://nowoczesnadama.blogspot.com/
    http://instagram.com/marta_verdi

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam podkładów z Bourjois, zastanawiałam się kiedyś nad jego kupnem ale moja skóra jest daleka od idealnej więc nie wiem czy by się sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie wygląda :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś wypróbuję, gdy skończę stosować maści na trądzik, które bardzo wysuszają. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za ta firma dla mnie cena nie jest adekwatna do jakosci ale to tylko moje zdanie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważam tak samo :) mam też Healthy Mix i też mi nie odpowiada

      Usuń
  6. widać na drugim zdjeciu ze cera nabrała kolorytu, ja jeszcze nie mialam kosmetyków tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam, zawsze przechodziłam obok niego obojętnie w drogerii. Healthy Mix się u mnie sprawdził i bardzo go lubię, choć chcę znaleźć coś równie dobrego, ale w tańszej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. takich konsystencji to i ja nie lubię :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez go miałam i również mnie nie powalił. Ja mam cerę mieszaną, ale bardzo wrażliwą i po tym podkładzie strasznie mnie wysypywało, a do tego świeciłam sie niezmiernie i szybko się ścierał.. Również nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam tego podkładu i nigdy o nim nie słyszałam

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

.post blockquote { border-left:10px solid #d2a6d5;padding-left:20px;}