22 czerwca 2012

Avon : Personal Match, Loose Powder



OPIS PRODUCENTA : Luksusowy, miękki puder sypki. Nadaje skórze efekt jedwabistej lekkości. Dostosowuje się do koloru i właściwości skóry, technologia modyfikacji pigmentów powoduje rozproszenie światła i ukrycie niedoskonałości, stanowi doskonale wykończenie makijażu.

 Cena ok 40zł / 15g

PLUSY :
-ma dośc spora pojemność
- nie sprawiał wrażenia suchej skóry
-ładnie się dostosowywał do buzi
-wydajny starczył mi na rok ( mama mi dodatkowo podkradała :D)
- świetny na lato jak i na zimę
- skóra po nim rzeczywiście jest gładka
--ładnie matuje
-trzyma się cały dzień na twarzy

MINUSY:
- niestety, juz nie dostępny, przynajmniej nie widziałam go od kilku katalogów
-brudzi ubrania, latem mi to nie przeszkadza, ale zimą moja kurtka narzekała
- miałam kolor najjaśniejszy  "porcelain", ale ciemniał na buzi



PONOWNY ZAKUP : Jeżeli nadaży się okazja to na 100%

OCENA 9/10
-


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.post blockquote { border-left:10px solid #d2a6d5;padding-left:20px;}