20 lipca 2012

Nieobecność i recenzja Pantene Pro-V Intensywna Regeneracja Szampon do włosów normalnych

Przepraszam za tak długą nieobecność na blogu, ale miałam dużo na głowie, a na dodatek w miejscu, gdzie teraz mieszkam, nie mam stałego dostępu do komputera, ale mam nadzieje, że za jakiś tydzień się to zmieni. Musze wam jeszce powiedzieć, że dostałam sie na studia i studiuję Język biznesu.

Pantene Pro-V Intensywna Regeneracja Szampon do włosów normalnych




Obietnice producenta: 
Linia Intensywna Regeneracja: nawilżenie i ochrona włosów suchych i zniszczonych. Zaawansowana formuła Pantene Pro-V: bogata w substancje regenerujące kolekcja z cząsteczkami mikro-odżywczymi pomaga głęboko nawilżyć włosy, nadając im zdrowy wygląd i naturalny blask. Chroni włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi stylizacją. 

Cena: 16zł / 400ml


Jakiś czas temu zakupiłam ten szampon , że chociaż trochę wygładzi włosy i nie będą wyglądały na włosy zniszczone. Niestety.. Po pewnym czasie stosowania szamponu na mojej głowie pojawiło się straszne uczulenie, jakieś krosty, które krwawiły coś strasznego, odłożyłam  na jakiś czas szampon i się uspokoiło. Jednak z braku laku musiałam o niego wrócić i po jakimś czasie znowu sytuacja się powtórzyła. Ale zacznijmy od Plusów:

PLUSY:
-ładnie pachnie
-nie obciąża włosów
-jest bardzo wydajny
-przyjemna konsystencja taka gęsta i jedwabista
-bardzo się pieni ( dla mnie jest to na plus
i niestety to wszystko 



MINUSY:
-UCZULA I PODRAŻNIA SKÓRĘ GŁOWY!!
-włosy po ni strasznie, ale to strasznie się puszą (nigdy nie miałam takiego problemu)
-wyglądają na zniszczone
-strasznie podkreśla suche końce i rozdwojne końcówki
-nie zauwazyłam nawilżenia włosów
-nie zmywa olejów, musiałam umyć włosy z 4 razy, żeby zmył olej a i tak sobie nie poradził

Ja jestem na nie i na pewno nie kupię go ponownie

2 komentarze:

  1. też go używałam... mnie na szczęście nie uczulił ani nie podrażnił, ale to prawda podkreśla suche końce i ogólnie włosy wyglądają na zniszczone. Też więcej już nie kupię tego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za nim, choć kiedyś całkiem służył moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń

.post blockquote { border-left:10px solid #d2a6d5;padding-left:20px;}