27 lipca 2014

Seriale, które polecam

  Hej kochane! 

               
    Z racji tego,że są wakacje postanowiłam się z wami podzielić moimi ulubionymi serialami. Wiem,że jest tego dość dużo i można powiedzieć,że jestem uzależniona :) 
Może znajdziecie coś ciekawego dla was :

1.Dawno, dawno temu (Once Upon a Time)



<źródło>


Serial ma bardzo ciekawą fabułę, gdyż do świata realnego przenikają postaci z bajki jak Królewna Śnieżka, Pinokio, Zła Królowa i inni. Na bohaterów bajek została rzucona klątwa i zostali przeniesieni do miasteczka Storybrook i nie pamiętają kim są i jak tam przybyli. 


2. Jak poznałem waszą matkę (How I Met Your Mother)





<źródło>

Chyba każdy zna ten serial, niestety już się zakończył,ale jeśli nie widziałyście to polecam. Lekka i przyjemna komedia do obejrzenia po ciężkim dniu w pracy, czy w szkole. Ostatni sezon nie przypadł mi do gustu, za bardzo się ciągnął i był mało śmieszny,ale początki są warte obejrzenia. 



3.Glee


<źródło>

Serial jest o szkolnym chórze i pokazuje historię każdego członka. Rozkręca się od drugiego sezonu. Polecam jeśli lubicie musicale.



4.The Originals



<źródło>

I tu wchodzimy w moją ulubioną tematykę, czyli wampiry, wilkołaki i wiedźmy to jest to co lubię. Jest to spin off "Pamiętników wampirów" i na dzień dzisiejszy jest moim ulubionym serialem.

5.Pamiętniki Wampirów (The Vampire Diaries)



<źródło>

To był pierwszy serial, które zaciekawił mnie tematyką wampirów. Wiadomo,że to nie horror i wampiry zakochuj się w ludziach itp. Ostatnie dwa sezony i motyw doppelganger'ów były już przesadzone,ale mam nadzieję,że najnowszy sezon będzie o wiele lepszy.

6.Czysta Krew(True Blood)



<źródło>

Kolejny serial o wampirach, ale tym razem dla dorosłych widzów, dużo seksu, dużo krwi i dużo przekleństw. Bardzo dobry scenariusz. Polecam

7.Teen Wolf


<Źródło>

Nie zrażajcie się nazwą, gdyż jest wyjątkowo głupia. Ale serial jest bardzo dobry nie spodziewałam się tak dobrego serialu po MTV. Z sezonu na sezon jest coraz lepszy.


8.Bitten



<źródło>

Kolejny serial o wilkołakach,ale tutaj ludzie przemieniają się w prawdziwe wilki i starają się radzić sobie z prawem watahy i państwa. Polecam 

9.Piękna i bestia(Beauty and the Beast)


<źródło>

Ten serial mnie bardzo nie zaciekawił swoja fabułę, jednak gdy nie mam co obejrzeć włączam właśnie "Piękną i Bestię"  Współczesna interpretacja bajki o bestii. 


10.Hart of Dixie



<źródło>

Świetny serial o Pani doktor z NY,która przyjeżdża do Alabamy. Musi przyzwyczaić się do zupełnie innego życia. Bardzo dużo śmiesznych i wzruszających momentów. 


11.Czarownice z East Endu(Witches of East End)



<źródło>

Kolejny serial o tematyce fantastycznej. Pomału się rozkręca, gdyż zaczął się dopiero 2 sezon,ale mogę polecić jeśli lubicie taką tematykę.


12.Słodkie kłamstewka (Pretty Little Liars)



<źródło>

Na koniec zostawiłam wam wisienkę na torcie - mój ukochany serial. Nie wiem jak mm opisc jego fabułę by nie zdradzić wam  nic ważnego . Jest to serial w którym musimy zwracać uwagę na każdy szczegół. To mi się podoba jest to thriller,ale specjalne odcinki halloween'owe s bardzo straszne. 

Cztery przyjaciółki dostają SMS-y od "A" po zaginięciu piątej z nich, która uznana jest za zmarłą. "A" wie o nich wszystko, obserwuje je na każdym kroku, szantażuję. Naprawdę bardzooo polecam, bo serial niesamowicie wciąga. 




Oglądacie, któreś z nich ? Jakie seriale wy polecacie? 

8 komentarzy:

  1. nie znam ani jednego


    ps. a u mnie? AKCESORIA MODNE NA JESIEŃ/ZIMA 2014/15

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość z nich oglądam, kilku nie znam ale jak znajdę kiedyś czas na poznawanie nowych to obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety z braku czasu nie oglądam seriali, bo wiem jak uzależniają ;)
    Świetne propozycje, nie znam niestety żadnego z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio nie mam czasu na oglądanie seriali.

    OdpowiedzUsuń
  5. 5 z tych seriali już oglądnęłam, z resztą się z chęcią poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czystą krew lubię ;) Dzięki że mi o nią przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli lubisz mroczną tematykę to polecam jeszcze "Salem". Pierwszy sezon bardzo mnie zaciekawił, z niecierpliwością czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądam originals, pamiętniki, hart of dixie ale kocham również American Horror Story szczególnie 2 i 3, bo każdy jest o czymś innym oraz walking dead

    OdpowiedzUsuń

.post blockquote { border-left:10px solid #d2a6d5;padding-left:20px;}