25 listopada 2013

Promocja -40% na kolorówkę, aż w 3 drogeriach


HEBE

Czas trwania: 21-27 listopada 2013 r. 
Co ja kupiłam ?








1) Rimmel Wake me up - jeden z moich ulubionych podkładów rozświetlających 

2)Bell trwały fluid rozświetlająco-korygujący naczytałam się pozytywnych opinii na wizażu,a że kosztował mnie ok 10 zł to żal nie kupić  

3)Bell CC Kompleksowy fluid upiększający 

4) Essence maskary  2za1 9,99 Bardzo lubię maskary z essence więc się skusiłam 









Rossmann 
Czas trwania: 22-29 listopada 2013 


Co ja kupiłam ?




1) Loreal Lumi Magique N3 ten podkład ma swoich zwolenników jak i przeciwników,ale musiałam go wypróbować, niestety wzięłam za ciemny odcień  

2) Maybelline Affinitone Mineral zimą moja skóra jest przesuszona i gdy nie chcę nakładać nic matującego sięgam po ten podkład, cudownie nawilża buzię, aż chce się jej co chwilę dotykać, jednak nie ma on dużego krycia więc nie każdemu będzie odpowiadał 

3)Lovely Pump Up Każdemu już znana maskara. Musiałam sie jej nieźle naszukać,a znalazłam ja dopiero w 3 Rossmannie 

4) Maybelline COLORsensational shine gloss kolor 105 przepiękny kolor  

5)Maybelline EYESTUDIO kolor 20 Magic Mauve dużo słyszałam na zagranicznym youtube o cieniach z Maybelline, więc postanowiłam je wypróbować 

Promocja -40% jest także w Super- Pharm jednak nie lubię robić tam zakupów, więc zrezygnowałam, jednak gdybyście były zainteresowane to promocja trwa do jutra (21-24 listopada 2013 r.) 

A wy kupiłyście coś ciekawego na promocji?








3 komentarze:

.post blockquote { border-left:10px solid #d2a6d5;padding-left:20px;}