21 maja 2012

RECENZJA : ZIAJA szampon intensywny kolor









Wyszło na to, że na pierwszy ogień pójdzie ZIAJA.  Z góry zaznaczam, ze nie przepadam za tą firmą, po kilku produktach dostałam uczulenia. Jednak widząc jak zaczęła się "rozszerzać" an potrzeby klientów( mam na myśli coraz większy asortyment) co jakiś czas coś kupię. Jednak nic nie ruszyło mojego serca jak do tej pory, no może oprócz masła kakaowego. Które nawet daje radę. Przechodząc do szamponu. mam mieszane uczucia. Producent nam zapewnia (foto):


PLUSY :
-Zwiększa objętość włosów
-Duża pojemność
-Cena ok 7-10 zł
-zawiera olej rycynowy (to powód dlaczego butelka została zużyta)

MINUSY :
Niestety niemiłosiernie plącze włosy
-Musi być stosowany z odżywką
-Po umyciu włosy są "tępe"  (ja bardzo nie lubię tego uczucia)
- Niestety wypłukuje także kolor, który ma chronić. Moje włosy farbuje na ciemną czekoladę, więc nie jest to możliwe do zaakceptowania.

MOJA OCENA : 3/10

PONOWNY ZAKUP : NIE 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.post blockquote { border-left:10px solid #d2a6d5;padding-left:20px;}